3 клас
Літературне читання | Опрацювати у підручнику тему «Поетична збірка»с.125-133 |
Українська мова | Опрацювати тему «Прикметник». Виконати вправи 269-288 |
Математика | Опрацювати у підручнику тему «Усне множення і ділення у межах 1000» с.132-138 .Виконати вправи 866-922 |
Природознавство | Опрацювати у підручнику тему «Тварини» с.121-127 |
Я у світі | Опрацювати у підручнику с.101-103 |
Основи здоров’я | Опрацювати у підручнику с.104-111 |
Літературне читання | Читати в особах п’єсу-казку «Лисиця,що впала з неба» |
Українська мова | Опрацювати у підручнику тему «Часи дієслів». Вправи №295-322 |
Математика | Опрацювати у підручнику тему «Множення на розрядні числа». Виконати вправи №849-884 |
Природознавство | Опрацювати тему «Водойми України».с.113-118 |
Я у світі | Опрацювати у підручнику с.90-99 |
Основи здоров’я | Опрацювати у підручнику с.104-111 |
англійська мова | Опрацювати у підручнику сторінки із 139 по 147, виписати нову лексику у словники (тільки по-англ.) |
3. Математика. Округлення десяткових дробів. Додавання і віднімання десяткових дробів.Виконати вправи:1213, 1216,1220,1222, 1241, 1243, 1246,1256.
4. Українська мова. Опрацювати пар.35-36. Скласти і записати 6 речень, різних за метою висловлення, визначити граматичні основи.
5. Історія. Опрацювати параграфи 19,20. Скласти кросворд «Розвиток української історичної науки».Намалювати родинне дерево.
6. Українська літератураВивчити матеріал про дитинство Т. Шевченка за твором С. Васильченка, «В бур’янах». Вірш «за сонцем хмаронька пливе…» вивчити на пам’ять.
9.Зарубіжна література. Прочитати твір Л. Керрола «Аліса в Країні Див», характеризувати образ Аліси.
10. Німецька мова. 1. Повторити лексику і повідомлення до теми "Meine Schule" на с. 144. 2.Опрацювати сторінки 155-164 і вивчити лексику уроків 76-78.3.Виконати у робочому зошиті вправи: 1 - урок 76, 1- урок 77. 4.Виконати у підручнику впр. 4 на с. 161 ( вивчити 8 реч.)
2. Англійська мова.Опрацювати сторінки 81-89 (підручник)
3.Географія Опрацювати §39-41. Дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Навчитися показувати на карті географічні об’єкти вказані в параграфі.
4.Біологія. Опрацювати § 43,44. Коротко записати про значення (плаунів, хвощів,папоротей, голонасінних) у природі та житті людини. Намалювати малюнки (плаунів, хвощів,папоротей, голонасінних)
5. Українська мова. Написати твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.Опрацювати пар.51,52.53.Скласти словниковий диктант на вивчені орфограми.Скласти 12 запитань з теми «Правопис прикметників» для взаємоперевірки.
6.Українська література. Прочитати повість Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»
7. Зарубіжна література. Опрацювати біографію Джанні Родарі, прочитати твір «Листівки з видами міст»
8. Німецька мова. 1 . Повторити повідомлення про школу ( впр. 3 с.128).2. Опрацювати сторінки 136-142, вивчити лексику с.138, с. 140.3. Виконати у підручнику вправи: 2, 4 с.137; 2, 3 с.138, 139 (усно).4. Виконати у зошиті вправи: 1, 2 с.77; 2, 3 с.79.
2.Хімія Опрацювати §-31 («Вода, склад її молекули. Вода як розчинник»).Виконати вправи №8,9, сторінка 148.
Виконати вправу:https://learningapps.org/5022486
3. Англійська мова.Опрацювати сторінки 143-155 (підручник), виписати слова у словники на с. 143, 147, 149.
4.Географія. Опрацювати §45-47. Навчитися характеризувати клімат Євразії. Скласти таблиці «Води суходолу Євразії» , «Природні зони Євразії».
5.Біологія. Опрацювати § 36,37.Дати відповіді на запитання в кінці параграфа (письмово), виконати он-лайн тести до тем, підготувати міні-проект «Як бачать тварини»
6.Алгебра. Опрацювати про системи двох лінійних рівнянь з двома змінними. Виконати вправи:1007, 1009, 1011, 1013, 1012.
7. Геометрія. Повторити §17- §20. Виконати завдання на с.118 1-11.
8. Українська мова. Вивчити розряди прислівників, ступені порівняння прислівників.Скласти тестові завдання до опрацьованих тем.
9. Українська література.Вивчити напам’ять один із віршів Василя Стельмаха «Ти знаєш, що ти – людина…» або «Лебеді материнства»
10.Історія України. Повторити вивчене з теми: Королівство Руське
11. Всесвітня історія. Вивчити тему: Середньовічні школи та університети, Наукові й технічні досягнення, Книгодрукування.
12. Зарубіжна література. Вивчити біографію О. Генрі, прочитати новели «Дари волхвів», «Останній листок». Характеризувати головних героїв творів.
13. Німецька мова. 1.Повторити лексику теми « Sport», урок 43-48.2.Опрацювати сторінки 130- 141, вивчити лексику уроків 49-51.3. Виконати у підручнику вправи: 3, 4 с.130-131; 2, 3 с.138, 139 (усно). 4. Виконати у зошиті вправи: 1, 2 с.77; 2, 3 с.79.
Виконати вправи №221, 223, 225.
Виконати тест:https://fizikternopil.blogspot.com/p/3-3.html:
2.Хімія . Опрацювати §-29(«Властивості та використання основ»).
Виконати вправи №226, 229.Виконати вправу:https://learningapps.org/4090375
3. Англійська мова.Опрацювати сторінки 173-183 (підручник), виписати виділені жирним шрифтом слова у словники.
4.Географія. Опрацювати § 40-42. Записати коротку характеристику Чорного та Азовського морів за планом.
5.Біологія. Опрацювати § 42-44. Скласти короткі конспекти – схеми до параграфів, виписати у словник термінологію параграфів, виконати он-лайн тести до відповідних тем.
6. Історія України. Вивчити тему: Імперський наступ на автономію Гетьманщини, Нова січ.
7. Всесвітня історія. Продумати відповідь на запитання: суперечливий характер реформ Петра.
8.Українська мова. Вивчити §29, 32, виконати вправи: 309, 312, 313, 352, 355.
9. Українська література. Прочитати оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм», характеризувати образи діда Платона і діда Савки, прочитати повість Н. Бічуї Шпага Славка Беркути.
10.Зарубіжна література. Ознайомитись з творчістю Мольєра, прочитати комедію «Міщанин-шляхтич», вивчити історію її створення.
11. Німецька мова.1.Повторити повідомлення про Людвіга Бетховена (с.142).2.Опрацювати сторінки 143-150, вивчити лексику уроків 65-68.3. Виконати у підручнику вправи: 3 с.144; 4,5 с.147; 4 с.150 . 4. Виконати у зошиті вправи: 3 с.62; 2 с.63; 2 с.64; 2 с.65
До уваги учнів, батьків!
З 07.09.2020р. почалося дистанційне навчання
Педколектив школи працює над створенням робочої системи дистанційної освіти на період карантину, щоб забезпечити учням новий формат цікавого та ефективного навчання.
Виконання навчальних планів освітніх програм в школі буде здійснюватись шляхом використання різних форм дистанційного навчання, а саме: