Паспорт ЗОШ І-ІІ ступенів с.Старий Нижбірок
ВАСИЛЬКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ЧОРТКІВСЬКОГО РАЙОНУ
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ
С. СТАРИЙ НИЖБІРОК
48252 Тернопільська область Чортківський район с. Старий Нижбірок вул. Шкільна,6 (03557)46-2-36 E-mail: stnyshbirok@ukr.net, код ЄДРПОУ 23594692 |
закладу загальної середньої освіти
І-ІІ ступенів с.Старий Нижбірок
(повне найменування закладу освіти)
При заповненні Паспорта враховувати вимоги:
1. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.
2. Вимоги Державних будівельних норм (ДБН) у новій редакції.
3. Прийняті рішення засновником (власником) щодо підпорядкування закладу загальної середньої освіти.
4. Дані щорічних звітів ЗНЗ-1.
І. Паспортні дані
1.1Адреса, телефон закладу освіти:_48252
вул.Шкільна,6 с.Старий Нижбірок Чортківського району Тернопільської обдасті
телефон (03557)46236___________
1.2. Код ЄДРПОУ: 23594692
1.3. Відомча приналежність закладу: Васильковецька сільська рада ТГ
1.4. Керівник закладу освіти: Кримська Марія Василівна
II. Загальні положення
2.1. Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти:____________
с.Старий Нижбірок_________________________________________________
2.2. Кількість будівель:_1 ____________________________________________
2.3. Потужність закладу освіти:_150 учнів_____________________________
2.4. Який лікувально-профілактичний заклад організуємедобслуговування: Нижбірківська амбулаторія АЗПСМ__________________
2.5. Укомплектованість кадрами: 100%_______________________________
2.6. Кількість учнів, які навчаються в школі: 64_______________________
Наявні проблеми:немає_______________________________________
Ш. Земельна ділянка
3.1. Місце розташування: самостійно забезпечена ділянка в житловій зоні
3.2. Площа земельної ділянки: 16500кв.м______________________________
3.3. Відстань до автомагістралі: 400м ________________________________
3.4. Огородження території: металева огорожа висотою 1,2м_____________
3.5. Благоустрій території: проїзди та пішохідні доріжки мають тверде поркриття
3.6. Зонованість ділянки:
навчально-виробнича ________________________________________
спортивна – 3000кв.м__________________________________________________
господарська –________________________________________________________
відпочинку – 10500кв.м_______________________________________________
3.7. Зв'язок зон між собою та будівлями: зони мають зручний функціональний зв’язок між будівлями школи. Зони по периметру не огорожені.
3.8. В навчально-виробничій зоні розташовані: ________________________
3.9. В спортивній зоні розташовані: футбольне поле, майданчики для волейболу, баскетболу, легкої атлетики
3.10. В господарській зоні розташовані: котельня, сад, склад______________
3.11. Площа озеленення території (%): 48%_____________________________
Наявні проблеми:_______________________________________________
IV. Характеристика будівель, інженерно-технічне забезпечення
4.1. Типи забудови: окремо стояча будівля ___________________________
4.2. Кількість поверхів навчального приміщення: 2____________________
4.3. Забезпечення проточною холодною водою, стан водогону, тип водопостачання будівель: _вода підведена у школу, їдальню. Тип джерела водопостачання – свердловина підземних вод_____________________________
4.4. Забезпеченість системою каналізування, тип каналізування: _________
Тип системи – локальна. Змонтовано яму-вигріб 5,5*5,5*4,5_________________
Наявні проблеми: капітальний ремонт накриття запасних виходів
4.5. Забезпеченість системою опалення: __________________
а) Рік введення в експлуатацію котельні (паливної): Паливна, 2018р.__________
б) Типи, моделі, потужність котлів:Колві 200А ___________________________
в) Укомплектованість контрольно-вимірювальними приладами:укомплектовано
4.6. Стан електромережі, грозозахисту, заземлення:силова і освітлювальна сітка школи підключена до електричної мережі. Опір заземлення в межах допуску
4.7.Забезпечення пожежної безпеки приміщень і необхідними
первинними засобами пожежогасіння:4 вогнегасники, пожежний щит, ящики з піском. На відстані 50 метрів від школи розміщена пожежна ємкість об’ємом 50 кубічних метрів з водою.
Наявні проблеми:_______________________________________________
4.8. Навчальні приміщення:
а) Загальна площа навчального корпусу, загальна площа навчальних приміщень:
№ з/п | Приміщення | Загальна площа корпусу (м2) | Загальна площа навчальних приміщень (м2) |
1 | Шкільний корпус | 1380 | 625 |
б) Площа навчальних кабінетів, площа на одного учня, середня наповнюваність:
№ з/п | Приміщення | Площа навчальних приміщень (м2) | Площа на 1-го учня (м2) | Середня наповнюваність |
1. | Навчальні приміщення | 463 | 7,2 | 8 |
в) Забезпеченість навчальних приміщень твердим і м'яким інвентарем:приміщення обладнані твердим і м’яким інвентарем згідно санітарних вимог _______
г) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання та обладнання навчальних приміщень: _обладнані і утримуються згідно з гігієнічними нормативами
Наявні проблеми: відсутня вентиляція в приміщеннях_______________
4.9. Навчально-спортивні приміщення:
а) Місце розташування: навчальний корпус
б) Площа приміщень, площа на 1 учня, одночасна пропускна спроможність :
№ з/п | Приміщення | Місце розташування | Площа (м2) | Площа на 1 учня (м2) | Одночасна пропускна спроможність |
1. | Спортивний зал | Навчальний корпус | 162 | 8,1 | 20 |
Площа приміщень при спортивному залі:
| |||||
3. | Кімната для зберігання інвентарю
| Навчальний корпус | 5,8 | ||
4. | Роздягальня: |
| |||
жіноча | Навчальний корпус | 10,9 | 0,55 | 20 | |
чоловіча | Навчальний корпус | 11,2 | 0,56 | 20 |
в) Наявність у навчально - спортивних приміщеннях туалетів, умивальників, душових кімнат: використовуються загальношкільні установки
г) Забезпеченість спортивним обладнанням та інвентарем: забезпечені згідно з санітарними нормами
д) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання навчально-спортивних приміщень: обладнані та утримуються відповідно до гігієнічних нормативів ______________________________________
Наявні проблеми: _відновлення душових кімнат_____________________________________________
4.10. Приміщення культурно-побутового призначення:
а) Місце розташування:_ Навчальний корпус ______________________________
б) Площа приміщень, площа на 1 учня:
№ з/п | Приміщення | Площа приміщень
| Площа на 1 місце (м2) | Кількість місць |
1. | Актовий зал | 68,4 | 0,95 | 72 |
в) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання і утримання приміщень культурно-побутового призначення: обладнані та утримуються відповідно до санітарно-гігієнічних вимог ___________________________
Наявні проблеми: ______________________________________________
4.11. Приміщення службового призначення.
а) Місце розташування: Навчальний корпус _____________________________
б) Площа приміщень службового призначення:
№ з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | № з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | |
1 | Кабінет директора | 21,3 | Навчальний корпус, І поверх | 2 |
|
|
| |
3 |
Учительська | 37,5 | Навчальний корпус, ІІ поверх |
4 |
|
|
| |
5 | Навчальні приміщення |
|
| 6 | Приміщення для учнівського самоврядування | 20,8 | Навчальний корпус, І поверх | |
7 | 1 кас 2 клас | 43,5 28.9 | Навчальний корпус, І поверх | 8 | Гардеробна | 22,3 | Навчальний корпус, І поверх | |
3 клас |
40.8 | Навчальний корпус, І поверх | ||||||
9 | Наявні інші приміщення: 1.Кімната духовності 2. Спальня 3. Музейна кімната 4.Бібліотека 5. Прихожа | 26,7 19,4 13,0 21,5 20,0 |
Навчальний корпус, І поверх Навчальний корпус, І поверх Навчальний корпус, І пове Навчальний корпус, І поверх
Навчальний корпус, ІІ поверх | |||||
4 клас | 28.5 | Навчальний корпус, І поверх | ||||||
Кабінет трудового навчання нананавчання | 59.5 | Навчальний корпус, ІІ поверх | ||||||
Кабінет географії | 35,9 | Навчальний корпус, ІІ поверх | ||||||
Кабінет української мови і літ. | 41,2 | Навчальний корпус, ІІповерх | ||||||
Кабінет німецької мови | 35,4 | Навчальний корпус, ІІ поверх | ||||||
Кабінет історії | 42,0 | Навчальний корпус, ІІповерх | ||||||
Кабінет інформатики
| 28,9 | Навчальний корпус, ІІповерх |
в) Обладнання службових і навчальних приміщень необхідними меблями, мультимедійними засобами та інформаційно-комп’ютерними технологіями: _обладнано необхідними меблями, комп’ютерами(16 шт), принтерами (5 шт), ноутбуками(3шт), телевізором, проектором, екраном.______________________
Наявні проблеми:класні дошки (2 шт)____________________
____________________________________________________________________
4.12. Медико-санітарні приміщення.
а) Місце розташування, площа, обладнання:
№ з/п | Приміщення | Площа (м2) | Місце розташування | Обладнання |
1. | Медпункт | 19,2 | Навчальний корпус, І поверх | Медична шафа, вага, кушетка |
б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання медико-санітарних приміщень: приміщення обладнане і утримується згідно гігієнічними нормами
Наявні проблеми:Тонометр,_ростомір_____________________________
4.13. Побутові приміщення.
а) Місце розташування, загальна площа, площа на 1 учня. Кількість приміщень:
№ з/п | Приміщення | Місце розташування | Кількість приміщень | Площа на 1 учня при макс. наповн. | Загальна площа |
1. | Коридори | Навчальний корпус
| 2 | 11,3 | 726 |
2. | Вестибюль | Навчальний корпус
| 1 | 0,12 | 7,7 |
3. | Гардероб | Навчальний корпус
| 1 | 0,35 | 22,3 |
4. | Санвузли з умивальниками | Навчальний корпус
| 3 | 0,59 | 37,9 |
б)Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання побутових приміщень: обладнані та утримуються згідно гігіїнічними нормами________________________________________________
Наявні проблеми:__оновлення санвузлів_____________________________________________
V. Гігієнічна оцінка стану організації харчування
5.1. Місце розташування їдальні: окрема будівля на подвір’ї щколи
5.2. Загальна площа їдальні: 181,12кв.м в т.ч. площа обіднього залу:48,6кв.м
Площа виробничих приміщень: 73,8кв.м
5.3. Обідній зал розрахований на 60 місць.
5.4. Площа обіднього залу на 1 місце 2,3 м2 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.5. Кількість учнів на 1 умивальник у їдальні 11учнів (із розрахунку на 1/3 частину учнів).
5.6. Наявність виробничих приміщень: для приготування їжі, миття посуду, м’ясний цех, овочевий цех, кладовка,_______________________________
5.7. Наявність санітарно-побутових приміщень: кімната для персоналу, використовуються загальношкільні установки
5.8. Наявність овочесховища: розміщене в підвальному приміщенні
Площа овочесховища: 54 м2
5.9. Забезпеченість згідно з санітарними нормами холодильним, технологічним, тепловим обладнанням, кухонним посудом, столовим посудом та ін.: 2 холодильники, електрожаровня, 2 газові плити, електродуховка, електром’ясорубка, бойлер, кухонний та столовий посуд.
5.10. Умови та режим миття посуду: забезпечені належні санітарні умови для миття посуду
5.11. Режим роботи харчоблоку: на натуральних продуктах харчування
5.12. Організація харчування здійснюється: 1-4 класи – Васильковецька сільська рада ТГ, 5-9 класи – батьківська плата
5.13. Режим харчування: одноразове: 10.05-10.30- 1-5 класи, 11,15-11,35-6-9 класи.
5.14. Організацію контролю за якістю харчування покладено на: на директора закладу, медичну сестру
5.15. Санітарно-технічний та санітарно-протиепідемічний стан приміщень їдальні: відповідає гігієнічним нормативам_______________________________
VI. Природне та штучне освітлення
6.1. Орієнтація вікон навчальних приміщень: більшість приміщень орієнтовані на північ і південь
6.2.Коефіцієнт природного освітлення кабінетів: КЕО – 0,12___________
6.3. Джерела штучного електричного освітлення:встановлені люмінесцентні лампи у 3 класі, а в решту приміщеннях- економні лампи
6.4. Питома електропотужність (Вт/ м2): ______________________________
6.5. Стан природного та штучного електричного освітлення: відповідає санітарним нормам
VII. Санітарно-гігієнічне забезпечення функціонування
закладу освіти
7.1. Наявність угоди про проведення дератизації, дезінфекції: є в наявності
7.2. Наявність угоди про вивіз сміття: немає
7.3. Наявність графіка проходження періодичних медоглядів працівниками закладу освіти: в наявності
7.4. Медобслуговування учнів здійснюється: Нижбірківською АЗПСМ
7.5. Дані лабораторно-технічного контролю за умовами навчання, харчування учнів: відповідають нормам лабораторно-технічного контролю
VIII. Споживання ресурсів
8.1. Наявність приладів обліку теплової енергії, споживання теплової енергії за попередній/поточний рік (Гкал): ________________________
8.2. Наявність приладів обліку газу, споживання газу за попередній/ поточний рік (м3): лічильник газу 257/127
8.3. Наявність приладів обліку електричної енергії, споживання електричної енергії за попередній/поточний рік (кВт⋅год): лічильник 7460/4736
8.4. Наявність приладів обліку холодної води, споживання холодної води за попередній/ поточний рік (м3): відсутній лічильник
8.5. Наявність приладів обліку гарячої води, споживання гарячої води за попередній/ поточний рік (м3): відсутній лічильник
Наявні проблеми: ______________________________________________
____________________________________________________________________
IX. Інформація щодо проведених заходів із зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу освіти за попередній рік та завдання з окреслених питань для реалізації у поточному році із зазначенням використаних коштів (державна субвенція, ДФРР, кошти місцевого бюджету):
Державна субвенція 2020рік:
1.Ігровий набір – 15.50грн.
2. Комплект столів учнівських одномісних та стільців для 1 класу – 3200грн
3. Набір дидактичного навчального матеріалу – 14250грн.
4. Ігровий набір Six Bricks – 37.4грн.
5. Ігровий набір LECO – 565,82 грн
6. Системний блок Intel Pentium – 6395 грн.
Разом – 24464грн.
Місцевий бюджет 2020рік:
1. Столи комп’ютерні, 6 штук – 4800 грн.
2. Шкафи офісні, 3 шт. – 4800 грн.
3. Заміна підлоги, 1 клас – 1990грн.
4. Матеріали для ремонту шкільних приміщень – 10000грн.
5. Дезінфікуючі засоби 941грн.
Разом – 31590грн.