• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії СОVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики (лист Міністерства освіти і науки України від 19.05.2020 № 6/645-20).

З метою надання безкоштовної інформаційної, правової та психологічної консультації для дітей, в Україні діє Національна дитяча гаряча лінія. На «гарячу» лінію можуть звертатися не лише діти, але й дорослі ‒ батьки, вихователі, вчителі – для консультування з питань порушення прав дітей.

Національна дитяча гаряча лінія, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда - Україна», надає консультації в телефонному та онлайн - режимах в будні дні з 12:00 до 20:00, короткий номер 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

На Національній дитячій «гарячій лінії» консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Лінія працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години і є анонімною та конфіденційною.

Кiлькiсть переглядiв: 365

Коментарi